Tanulmány a fáradtságról

2009.11.15. 16:17

Érdekes tanulmány jelent meg az AIRCRAFT ENGINEERS INTERNATIONAL weboldalán: Fatigue in Aviation Maintenance.

Galham

2009.11.12. 21:32

 

Tegnap, november 11-én volt az a történelmi pillanat mikor az Aeroplexnél újra háromszereplősre növekedtek a munkáltató – munkavállalók közti tárgyalások. A Galham módosításáról tárgyaltunk, és részt vett a Repszesz három képviselője is.
A tárgyalás célja a Galham módosításának előkészítése volt. Miután a felek elmondták gondolataikat a jelenlegi helyzetről, kiderült, hogy a Humán Igazgató és a Repülőgép Szerelők Szakszervezete egyetért abban, hogy egy új, csak a végrehajtó állományra vonatkozó értékrendet szeretnének. Ezzel szemben az RMFSz, bár látja a Galham hibáit és szintén érdekelt ezek kijavításában, ragaszkodik a jelenlegi értékrend alapelveihez.
A tárgyalás végén az elhangzottakat értékelve Hajsó Viktor arra a megállapításra jutott, hogy a résztvevőkön látszik, hogy nem igazán vannak tisztában a jelenlegi értékrend működésével, ezért javasolta, hogy a folytatás egy alapos ismerkedés legyen a Galhammal.

 

Ágazati KSZ forduló

2009.11.10. 20:40

Újabb fordulón vagyunk túl ÁKSz ügyben. A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság munkáltatói és munkavállalói oldalának képviselői kihelyezett ülésen vágtak bele ismét az ÁKSZ-nek. A leltárszabályzat készült el, és próbáltunk a törzsrészben is előrébb jutni. Jelenleg a nehezebb részeknél járunk, de nagyon kevés olyan kompromisszumot sikerül kötnünk amivel elégedettek lehetnénk. A jelenlegi állapotában az ÁKSZ a munkavállalói oldal számára kevés olyan eredményt tartalmaz ami az aláírását gyorsítaná. Sok munka áll még előttünk, és sok olyan cég van ágazatunkban, akik KSZ híján nagyon várják egy jól kidolgozott ÁKSZ bevezetését. Ehhez azonban a munkáltatói oldalnak is több engedményt kell tennie.

LÁPB ülés

2009.11.06. 21:08

A Légiszállítási Ágazati párbeszéd Bizottság ülésén vettünk részt.

 

Napirend:

  1. 2009.október 13.-i ÁPBT ülésen elhangzottak beszámolója-Dzubay László
  2. Az ágazati párbeszéd bizottságokról és a középszintű párbeszéd egyes kérdéseiről szóló 2009. évi LXXIV. törvény – feladatok és határidők a LÁPB számára-Mikó Mariann (mellékletek Horváth József által október 30-án kiküldve)
  3. A Bizottság 2009. nov. 25-i munkajogi képzés szakmai programjának előkészítése
  4. A 2009. programok pénzügyi felülvizsgálata-Mikó Mariann
  5. Jogutódlással kapcsolatos megállapodás felmondása (LÁPB társelnökök)
  6. OKJ törvényben a repülőgép szerelő szakma kötelező tantárgyainak óraszámának harmonizálása a PARt-66 szabályaival (Hortobágyi Ferenc)
  7. KTI által elkészített Átfogó Légiközlekedési Stratégia anyaga (Dzubay László)
  8. Egyebek

 

Légiközekedési stratégia

2009.11.05. 15:29

A Közlekedési Tudományi Intézet elkészítette a Magyar Polgári Légiközlekedés stratégiáját a Magyar Vasúti, Vízi és Léiközlekedési Szövetség (MVVLSZ) kezdeményezésére. A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság megkapta véleményezésre az anyagot. Így mint a munkavállali oldal képviselői az RMFSz is véleményezte, ami a MAPLÉSZ anyag alapja lett. A stratégia sajnos általános és a szakma bevonása nélkül készült. Nem láttunk benne olyan konkrét kezdeményezéseket amiből egy életképes stratégiát készülhetne valamint már a helyzetfelmérésnél hibákat követtek el. Az ágazat több jelentős szereplője hiányzik, nincs kellően feltérképezve a Magyar Polgári Légiközlekedés.

A startégia olvasható  itt.

A rövid véleményezés olvasható itt.

Kommunikációs tréning

2009.11.04. 21:42

Választmányunk tagjai közül néhányan a LIGA által biztosított képzési alapból szponzoráltan egy kétnapos kommunikációs tréningen vettek részt. A képzésen a Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet és több  BKV-s szakzervezet társaságában töltötték el a két napot. A közös képzést a kommunikációs technikák fejlesztésén felül, szakszervezeti kapcsolatok építésre is fel tudták használni a kollégák.  

Egészségpénztár

2009.10.27. 00:00

Tisztelt RMFSZ,

 Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy a szeptember havi egészségpénztári hozzájárulás, (cafeteria) a mai napon átutalásra került.

 Üdv

Orbán László

2009.10.27

Újdonságok

2009.10.16. 02:03

Próbáljuk vonzóbbá tenni a lapot. Mostantól lesz időjárás és sajtófigyelés is. Ez még nem valami jól működik, addig is aki akar és van egy kis kézügyessége, az készíthet egy RMFSz repülőt. Köszönet érte Rich Harmannak. Javaslom A3-ban kinyomtatni.

JOGPONT-szolgáltatások

2009.10.01. 06:39

 Ha valaki nem ismerné, egy nemrég indított szolgáltatás ami nagyon hasznos lehet a családtagoknak ismerősöknek:

   A cikket itt olvashatjátok.

 

Kolégáinktól halottuk, hogy  MALÉV GH management felmondta a szakszervezetekkel a 2005. december 23-án aláírt jogutódlási megállapodásban foglaltakat a Kollektív Szerződésükkel együtt. A KSZ-t január 1-ig kell újrakötniük, azután érvénybe lép a felmondás.

 

Szeptember 30-án 9:00-ra az RMFSz és LESZ hivatalos volt a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőhöz, hogy egy a MALÉV csoport kritikus helyzetéről, vakamint a Ferihegyen kialakult visszás dolgkról érdeklődő augusztusban írt levelünkre adott válaszlevelük után továbbra is megválaszolatlan kérdéseinket megválaszolják, valamint megakartuk kérdezni az MNV hozáállását a kialakult helyzethez.

Az MNV megbízottja 9 óra előtt pár perccel lemondta a megbeszélést és előre láthatólag  nem tudja mikor lesz ideje rá.

NO COMMENT......

A levelünk

Az MNV válasz 1. része

AZ MNV válasz 2. része

Az MNV válasz utolsó része

MALÉV Közgyűlés

2009.09.30. 21:45

A szeptember 29-i Közgyűlés ismét erdménytelenül zárult a MALÉV életében, elnapolták a döntéseket.

Sajnos ez arra utal, hogy továbbra sincs a tulajdonosok között megegyezés a MALÉV csoport finanszírozásról.

Az ACE Üzemi Tanács levelet küldött az RMFSz-nek, hogy nem tudták kialakítani azt a mérőrendszert ami a Megállapodásban van rögzítve, mert túl bonyolult, ezért azt javasolja, hogy az RMFSz folytassa tovább a tárgyalásokat a Megállapodás újragondolásban, más mérőszámok keresésében. A tárgyalások időpontja egyeztetés alatt van.

Mai napon lezajlott a létszámleéptés 2 fordulója.

Normál esetben ezeken a fordulókon kellene eldőlnie a a létszémleépítés elkerülésének módjának, és az elbocsáátandó dolgozóknál a hatások csökkentésére, amiről ha sikerül megállapodni a szociális partnereknek (jelenleg a Malév és s KÜT tud jogilag megállapodni a szakszervezetek csak észervételeikkel segíthetik vagy éppen hátráltathatják a megállapodás létrejöttét), akkor rögzítik a feltételeket.

Továbbra is a pilóta és a légiutaskísérő állomány az érintett, és esetleg néhány fő eshet még bele ott ahol a helyi vezető úgy gondolja, hogy többen vannak, de erre nincs kényszer mondta el a HR Igazgató Úr.

Az elkerülésre nem látnak esélyt, ellenben a részmunkaidős foglakoztatást továbbra is fenntartják és várják a korábban nyugdíjba vonulók jelentkezését. Pilótáknál kb 20 fő részmunkaidős foglakoztatására lát esélyt a Malév, míg a légiutaskírőknél még nincs közellebi szám.

A megállapodás létrejöttéhez a Malév management azt kérte, hogy a szakszervezetek és  a KÜT járuljanak hozzá a szakszervezeti (védett) képviselők elbocsátásához. Ehhez a munkavállalói oldal nem adta beleegyezését.

A társaság jelenleg a lakáskölcsönök változatlan módon történő finanszíroszási feltételeit kívánja biztosítani. A munkavégzés utolsó napjáig biztosítaná a szabad és kedvezményes jegyeket, az ID kártyát. 

A szakszervezeti kérésnek nem tudtak eleget tenni.

Felmerült ismét a CARGO kérdése ahol, a tanulmány elkészültét várja a management ahhoz, hogy döntést hozzon az üzletág további létéről. Az ott dolgzók állítják, hogy egyre több a megrendelésük, sőt több partner szeretne a Malévval CARGO szerződést kötni (Lufthansa, Air France, UPS és átvehetnék a Swissport helyét). Érthetetlen módon mégis megszüntetni szeretné a MAlév az üzletágat.

A következő egyben utolsó forduló a jövő hét kedden lesz.

ACE 2009 évi bértárgyalás

2009.09.26. 15:16

Újraindítottuk a 2009. évi bértárgyalásokat.

 

A legutolsó bértárgyalási forduló májusban volt, akkor az Ügyvezetés arra kérte az RMFSz-t, hogy halasszák el a tárgyalásokat mindaddig, amíg az ACE megkapja a felhatalmazást a tárgyalások lefolytatására illetve a béremelésről egyáltalán legyen kivel egyeztetnie a cégvezetésnek a tulajdonosnál. Ehhez akkor az RMFSz Választmánya hozzájárult. A Társaság az eddigi fordulókon a Tulajdonosi körökben zajló változásokra hivatkozva nem nyilatkozott.

 

Azonban az idő olyannyira elment, hogy a Választmány a legutolsó ülésén határozott arról, hogy folytassuk a 2009. évi bértárgyalásokat, amire 2009. szeptember 24-én került sor.

 

Mivel eddig a cégvezetés ellenajánlatára vártunk, fenntartottuk a Választmány által meghatározott 10 %-os alapbér emelési igényünket.

Hajsó Viktor a tárgyaláson elmondta, hogy sajnos továbbra sem rendeződött a tulajdonosi helyzet, valamint a gazdasági krízis és a vállalatcsoport financiális helyzete annyira rossz helyzetbe hozta az ACE-t, hogy az első félévi üzleti terv messze elmarad tervezettől, ami miatt az Aeroplex Kft. nem tud a 2009-es évben alapbéremelést adni a dolgozóinak.  Felajánlotta, hogy az okokat részletesen ismerteti az RMFSz következő választmányi ülésén.

 

A tárgyalás ezzel befejeződött, további döntésre a következő Választmányi ülésen kerül sor

Tisztelt Szakszervezeti Vezetők, Kedves Kollégáim!

 Mint Önök is ismeretes a Malév Zrt. a korábbi csoportos létszámleépítés végrehajtását megelőző konzultáció során ígéretet tett, hogy kellő számú jelentkező, érdeklődő esetén,, szakértőt bíz meg és szakmai ismereteiket igénybe véve nyújt segítését az állásukat elvesztőknek a mihamarabbi elhelyezkedés reményében a munkaerőpiacon. Mivel a felmérés során az érintettek közül több, mint 30 kolléga jelezte részvételi szándékát, verseny eljárást indítottunk. Több nagytapasztalatú cég vett részt a Malév tenderén és a kiválasztást követően outplacement szolgáltatás nyújtásával bíztunk meg egy tapasztalt szakértőt, a DGS Globalt. Az érintett munkavállalók, akik jelezték felénk, hogy részt kívánnak venni a szolgáltatásban (mintegy 30 fő) személyre szóló tájékoztatást kaptak a szolgáltatás tartalmáról, a segítség módjáról, annak kezdő időpontjáról, ennek ellenére az első foglalkozáson csak 9 fő vett részt. Tekintettel a csekély részvételre és arra, hogy a munkavállalók álláskeresésben való támogatása a program célja, kérem Önöket, hogy amennyiben egyet értenek az outplacement szolgáltatással, személyükben is segítsék a csoportos létszámleépítésben érintett, felmondást is átvett, nem nyugdíjba menő vagy nyugdíjas munkavállalók részvételre történő ösztönzését. A programban való csatlakozás lehetősége továbbra is fennáll, a következő tréning időpont szeptember 30. Természetesen a Humánpolitikai Igazgatóság is minden rendelkezésére álló eszközzel segíti az érintett munkavállalók részvételét, és emellett szívesen fogadja az Önök támogató segítségét is.

Amennyiben kérdésük lenne a programmal kapcsolatban, kérem, keressék kollégámat Zana Diana-t az ismert elérhetőségein.

 Üdvözlettel:

 Király József

HR Director Malév Hungarian Airlines

 

 

Malév SZMSZ változás

2009.09.25. 15:23

SZMSZ változás a MALÉVnél

 

Szeptember 24-én egy másik konzultáción is részt vettünk ami a Szervezeti Működési Szabályzatot érintette, alább olvashatjátok a módosításokat, amik nem nagy mértékűek:

 

I.          Aláírási jogok módosulása

 

A jelenleg hatályos, rendkívül összetett és időként nehezen értelmezhető, munkavállalói cégjegyzésre vonatkozó szabályok egyszerűsítése és könnyebb betarthatósága érdekébe a következő változások lépnek életbe:

 

A Társaság nevében cégjegyzésre jogosultak köre a jövőben az igazgatói vagy annál magasabb munkakört betöltő vezetőkre korlátozódik. Az ugyanazon vezetői szinten álló menedzserek, valamint az igazgatók és a vezérigazgató-helyettesek együttesen, a vezérigazgató és a vezérigazgató első helyettese önállóan jogosult cégjegyzésre. A Quality Manager és a vezető jogtanácsos az igazgatókra vonatkozó szabályok szerint jogosult cégjegyzésre. Az aláírási értékhatárok is változnak. A számlaigazolás rendje is ennek megfelelően változtatásra kerül.

 

II. Szervezeti változások

1.         Új menedzsmentpozíció – általános vezérigazgató-helyettes – létrehozása (a vezérigazgató első helyettese).

A vezérigazgató státuszát nem érintő új pozíció létrehozásának célja a vezérigazgató munkájának támogatása, különösen a Társaság szervezete és működése újjászervezésének felügyeletében és irányításában. Az általános vezérigazgató-helyettes, mint a vezérigazgató első helyettese a vezérigazgató alárendeltségében működik, és a vezérigazgató-helyettesek felett a vezérigazgatóval együttes szakmai felügyeletet gyakorol. Az általános vezérigazgató-helyettesi jogkörében az alapvetően stratégiai feladatok ellátása során információkat gyűjt, elemez, javaslatokat terjeszt a vezérigazgató elé.

 

2.         Gazdasági terület

 

A jelenleg a Beszerzési és Infrastruktúrális Igazgatóság alárendeltségében működő Informatikai Osztály és Portfóliókezelő Osztály a Gazdasági Vezérigazgató-helyettes közvetlen alárendeltségében működik tovább. Az Informatikai Osztály Informatikai Igazgatóságként működik tovább. A Beszerzési és Infrastruktúrális Igazgatóság megnevezése Beszerzési Igazgatósággá változik, az Igazgatóságon belül megszüntetésre kerül az egyetlen alegységként megmaradt Beszerzési Osztály.

 

 

Létszámleépítést jelentett be ismét a MALÉV.

 

Szeptember 24-én  tartotta az első létszám leépítési konzultációt, a MALÉV a KÜT-nek és a szakszervezeteknek. 120 fő leépítését jelentették be a Munkaügyi Központnak, amelyből 75 fizikai és 45 szellemi.

A konzultáción megtudhattuk,hogy a szám magas, de nincs köbe vésve. Nincs területekre lebontott kötelező létszám, a hatékonyságot szem előtt tartva a helyi vezetők döntenek. A legjobban érintett állomány várhatólag a légiutaskísérők és a pilóták lesznek, de folyik a MALÉV Cargo átvizsgálása is. Itt tudtuk meg, hogy várhatólag a cargo üzletágból a MALÉV kivonul, de ez egy későbbi történet.

Megkérdőjelezhető volt például az indoklás, amivel a pilóták elbocsátását indokolta a Társaság. A teljes pilóta állomány repült idejének átlag alatti értékére hivatkozott. A statisztikai hibát a Q400-as rettenetesen rossz rendelkezésre állása okozta, de nem vizsgálták mennyivel nagyobb a cserébe berakott gépeken (B737) repülő pilóták repült ideje, mint az átlagos. A HUNALPA számításai szerint természetesen ők sokkal többet repültek az átlagnál.

A részmunkaidős foglalkoztatást támogatja a MALÉV, de csak korlátozott számban, valamint az önkéntes nyugdíjba vonulást is segíti.

Itt tudtuk meg hivatalosan a Fokker programot, miszerint az év végéig visszaadják az összes gépet (a téli menetrendben pont  a Fokker kihasználtsága a legjobb). A téli menetrendben 3 db B737-es is leáll, tartalék gépek lesznek.

Megismertük a cég álláspontját, a részletek a következő fordulókon derülnek ki, hogy mit lehet tenni az elbocsátandó létszám csökkentése érdekében, valamint mivel tudjuk enyhíteni a az elbocsátandók helyzetét.

A következő forduló 2009. szeptember 30-án lesz.

 

Galham

2009.09.23. 21:40

2009 szeptember 23-án adta át Orbán László, az Aeroplex Humán Igazgatója, javaslatát a vállalati értékrend átalkitásáról. Az Rmfsz honlapján, az Aktuális lapon olvashatjátok.

Itt is meg van.

 

ETF Second ACTION DAY

2009.09.21. 15:58

Az alábbi linken eléritek az ETF (European Transport Workers' Federation) és az ECA (European Cockpit Association) által szervezett a hajózó személyzetet érintő munkaidő szabályzás elleni tiltakozás angol-magyar változatát. Egy eddig példanélküli közös összefogásra szólít fel a két szervezet.

Két link a részletekről:

A közös közlemény

Boarding pass

ÁKSZ újabb forduló

2009.09.20. 15:27

Az Ágazati Kollektív Szerződés tárgyalások újabb fordulóját tartottuk. ALégiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság keretein belül tartott ülésen a MAPLÉSZ összes tagszervezete részt vett, valamint a munkáltatói oldalon reprezentatív társaságok és az MVVLSZ. 

A 2 napos tárgyaláson, megpróbáltunk kompromisszumra jutni azoknál a pontoknál, amik az eddigi egyeztetések alatt függőben maradtak. Ez a munka nehéz része, hiszen ezek a pontok azok, ahol az érdekek már erősen ütköznek és állóháborúvá válhat az egész. Egyes helyeken sikerült a kompromisszum, de sok olyan téma van ami, további egyeztetést igényel. Sikerült megalkotnunk egy Hátrányos jogkövetkezmény szabályzatot, ami fontos része egy Kollektív Szerződésnek. Nagy viták vannak ellenben a sztrájk szabályzattal, amit nem sikerült olyan formára hoznunk, amit mindkét fél elfogad.

Összegezve a munka folyik, de lassan halad, mert sok a problémás pont, de egyik fél sem tett le még arról, hogy megkösse.

Folytatás Novemberben.

 

Ezúton szeretnénk értesíteni, hogy a Kossuth Avia Training Kft. Különbözeti képzést indít B1 kategória korlátozás megszüntetésére (Differential training for lift B1 category limitation), amelyre szívesen várunk még akár egyéni, akár cégszinten jelentkezőket.

A következőkben tájékoztatni szeretnénk Önt a tanfolyam részleteiről.
 
A tanfolyam 2009. szeptember 21-én 12:00-kor kezdődik. A kezdés helyszíne a Kossuth Középiskola (1211 Budapest, Kossuth Lajos u. 12.) „hangár bázisának” tantermi épülete.
A tanfolyam elméleti óráinak helyszíne a Kossuth Középiskola „hangár bázisának” tantermi épülete.
A tanfolyam gyakorlati órái főként a Kossuth Középiskola főépületében, illetve „hangár bázisán”kialakított gyakorlati termekben, valamint pár órában a ferihegyi repülőtéren kerülnek lebonyolításra.
 
A tanfolyam 205 órában (129 elméleti és 76 gyakorlati óra) a Part 66 I melléklete (lásd 2042/2003/EK Rendelet) szerint a következő témakörökre fog kiterjedni:
- Module 3 – Electrical fundamentals (3.5, 3.7, 3.9, 3.11, 3.15, 3.16, 3.17, 3.18)
- Module 4 – Electronic fundamentals (4.1.1, 4.1.2, 4.1.3, 4.2, 4.3)
- Module 5 – Digital techniques, electronic instrument systems (5.1 – 5.6 & 5.10 – 5.15)
- Module 11A – Turbine aeroplane aerodynamics, structures and systems (11.5, 11.6, 11.8, 11.12, 11.14, 11.15, 11.18)
 
A tanfolyami modulok oktatását követően modulonként egy (összesen 4) feleletválasztásos vizsga során kell a résztvevőknek megszerzett ismereteikről számot adniuk. A vizsga Part 66 B Részének 66.B.200 követelménye szerint a Kossuth Avia Training támogatásával a hatóság által kerül végrehajtásra.
 
A tanfolyam első napján átadásra kerül az Önök számára a tanfolyam jegyzete, valamint a tanfolyam időbeni lefolyását bemutató hallgatói órarend.
 
Kérjük, hogy amennyiben érdekelődnek  a fenti tanfolyamunk iránt, az alábbi elérhetőségek valamelyikén mielőbb visszajelezni szíveskedjenek.
 
Természetesen, amennyiben jelen tanfolyamunkat nem kívánják igénybe venni, azonban más, kínálatunkban  szereplő tanfolyamunk érdekli önöket, vagy testre szabott tanfolyamok lebonyolításához keresnek partnert, várjuk szíves megkeresésüket.
  
Tisztelettel:
Holló Edit
Kossuth AviaTraining
mobil: +36 30 366 7018

Választmányi 090908

2009.09.09. 20:24

Az RMFSz 2009. szeptember 9-én választmányi ülést tartott. Az alábbiakban tájékoztatlak benneteket az ott történtekről.

Hajsó Viktor nem tudott megjelenni a választmány ülésén, mert előre nem látható más programja volt. 

  • Fűrész Ferenc a választmányi ülés elején elbúcsúzott a szakszervezet döntéshozó testületétől, szeptembertől nyugdíjba vonul. Ezúton is köszönjük az eddigi áldozatos munkáját. Jó pihenést kívánunk neki!
  • Ezután döntöttünk egy segély kérelemről.
  • A vállalat kérte, hogy a Galham azon részének a felfüggesztését, ami az átsorolásáról szól szeptember 15-ig hosszabbítsuk meg. A választmány ehhez hozzájárulását adta. (információink szerint az átdolgozással a cég határidőre elkészül, és a tervezetet átadja szakszervezetünknek.)
  • Döntést hoztunk a Hunacca (Légiutaskisérök Szakszervezete) azon kéréséről, hogy az RMFSz-el közös képviseletük lehessen az ETF-ben (European Transport Workers’ Federation). Az ügyvivők arra kértek és kaptak felhatalmazást, hogy készítsék elő a megállapodást, majd ezután a Választmány véglegesíti.
  • Az RMFSz Választmánya döntött a bértárgyalás azonnali folytatásáról, a bértárgyaló csapat a jövő héten ül le a Társaság vezetésével.

 2009 szeptember 10   

A Társaság kihirdette egy pénzügyi igazgatói körlevél útján, hogy nem teljesült az első félévi üzemi eredmény  ezért nem fizeti ki a júliusi fizetéssel esedékes prémiumot.

Az RMFSz ezért levélben kérte az ügyvezetést, hogy a 2008-as bérmegállapodás mellékletében szabályozott üzemi eredményfüggő prémium megállapodásnak amit a Társaság, az ÜT és az RMFSZ is aláírt tegyen eleget. A leírtak szerint hozzák létre a megállapodásban rögzített bizottságot az ÜT és az ACE által delegál tagokból, aminek feladata kideríteni, hogy mely terület illetve munkaköri szint hibája miatt nem teljesült a tervezett eredmény. Kimondja, hogy csak a hibás munkakörtől (köröktől) kell elvonni a prémiumot. Kértük konzultáción vitassuk meg miért nem a megállapodás szerint járt el eddig a cég.

Hajsó Viktor a konzultáción amin az ÜT is részt vett megerősítette, hogy nem teljesült az eredmény és kész létrehozni a bizottságot amibe Nagyhegyi Tibort, Orbán Lászlót és Bihari Sándort delegálta. Tudomásunk szerint az Üt a tárgyalás után jutatta el a bizottságba delegált tagok neveit, az első ülést a napokban tartják.

 

Aeroplex infó

2009.08.05. 14:59

Tisztelt Szakszervezet!
 
 
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a július havi egészségpénztári hozzájárulás az érintett munkavállalók részére 2009. augusztus 3-án átutalásra került. Pénztártól függően az összeg néhány napon belül hozzáférhető lesz az egyéni számlákon.
 
Üdvözlettel:
 
 
Orbán László
HR Igazgató
süti beállítások módosítása