RMFSz hírek - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/26/tajekoztato_a_98_kulonadorol/full_commentlist/1#c16198614
Válasz erre: Tájékoztató a 98% különadóról....
2012-03-27T11:38:19+02:00
2012-03-27T11:38:19+02:00
tóalmás
http://blog.hu/user/709699
A sikerdíjas per elvileg azt jelenti hogy ha elveszítjük a pert,akkor sem mi fizetjük a perköltséget!Igaz ez mert nem mindegy?
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/26/tajekoztato_a_98_kulonadorol/full_commentlist/1#c16196902
Válasz erre: Tájékoztató a 98% különadóról....
2012-03-27T09:36:52+02:00
2012-03-27T09:36:52+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
A különadó témában a következőket szeretném hozzáfűzni:<br />
Végre valahára "vérprofi" jogászok kerültek az RMFSZ irodába!Két perc alatt kiderült számomra hogy amivel érkeztek,amit mondtak, ahogyan mondák, komoly szakmai tudás birtokában tették. A felmerült kérdésekre azonnal teljes körű válaszokat kaptunk. Egyenes beszéddel felvázolták a lehetőségeket. Szó szerinti idézetben "a siker teljes reményével" futhatnak a bátrabbak neki a pernek. Az ügyvédúrnak már van hasonló beadványa a strasbourgi bíróságon, aminek kapcsán már a bíróság kérdéseket intézett a Magyar Államhoz. Aki megbízást akar leadni a jogászok felé azonban gondolja át és fontolja meg bölcsen mit nyerhet illetve veszíthet rajta. Pusztán anyagilag azoknak éri meg akik a 3,5 millió felett kapnak jócskán. Nyertes per esetén a kártérítés összege remélhetőleg minimálisan az elvesztett adó mértéke körül lenne. Az ügyvéd úr nyilvánvalóan jól jár ha sok megbízást kap, ezt nem is titkolta. A kártérítés esetén azonban lehet ezt befektetésnek is venni, mivel a 100.000Ft + áfa kinek-kinek több milliót is jelenthet akár. Én bizakodóan várom a fejleményeket, főképpen arra hogy hogyan reagál a cég a sok aláíratlan megállapodás kapcsán. Nem csodálkoznék ha az egyösszegű végkielégítés helyett egyoldalúan és jogellenesen továbbra is 4 részletben fizetné azt meg. <br />
Türelmetlenül várom Dr Soós Klára Andrea munkajogász MEGEGYEZÉS verzióját ami már nem tartalmaz jogi buktatókat!!!<br />
Aki az aláírás mellett dönt mindenképpen ajánlom hogy ne csak egyedül tanulmányozza az ajánlatot!!!!!
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/23/tajekoztato_29/full_commentlist/1#c16189661
Válasz erre: Tájékoztató...
2012-03-26T13:43:50+02:00
2012-03-26T13:43:50+02:00
tóalmás
http://blog.hu/user/709699
Egy kis friss infót szeretnénk kérni a 10 órakor kezdődött tájékoztatóról,sokan nem tudtunk elmenni.<br />
köszönjük.
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/20/jogi_tanacsadas_1/full_commentlist/1#c16165177
Válasz erre: Jogi tanácsadás - Elmarad!!!
2012-03-23T09:09:14+01:00
2012-03-23T09:09:14+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Elmarad!!!!!
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/20/jogi_tanacsadas_1/full_commentlist/1#c16160164
Válasz erre: Jogi tanácsadás - Elmarad!!!
2012-03-22T16:41:27+01:00
2012-03-22T16:41:27+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Lengyel Sanyi tájékoztatása szerint a jövő hét végéig biztosan.
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/20/jogi_tanacsadas_1/full_commentlist/1#c16156566
Válasz erre: Jogi tanácsadás - Elmarad!!!
2012-03-22T10:49:13+01:00
2012-03-22T10:49:13+01:00
tóalmás
http://blog.hu/user/709699
Azt szeretném kérdezni hogy a hétfőre élesített belépők meddig érvényesek?
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/06/kozos_megegyezes_1/full_commentlist/1#c16055329
Válasz erre: Közös megegyezés
2012-03-10T07:28:12+01:00
2012-03-10T07:28:12+01:00
M4A1
http://blog.hu/user/701001
A legfontosabb, hogy mindenki egy tervezetet kap, személyre szabottan. Ez egy megállapodás lesz a munkaviszony megszüntetéséről. Mindennek utána kell számolni aláírás előtt és egyéni kéréseket is bele lehet fogalmazni. Az ügyvivők mindenkinek segítenek a problémás kérdésekben, akár a jogász bevonásával is. Végül pedig nem kötelező elfogadni, ebben az esetben marad a rendes felmondás.
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/06/kozos_megegyezes_1/full_commentlist/1#c16031173
Válasz erre: Közös megegyezés
2012-03-07T15:32:53+01:00
2012-03-07T15:32:53+01:00
tóalmás
http://blog.hu/user/709699
Erről a közös megegyezésről lehetne néhány gondolatot írni,hogy mit lehet elfogadni mit lehet kérni mit ne fogadjunk el semmiképp stb.<br />
Azt hiszem a segítség most mindenkinek jól jönne!!
https://rmfsz.blog.hu/2012/03/06/kozos_megegyezes_1/full_commentlist/1#c16025121
Válasz erre: Közös megegyezés
2012-03-06T21:53:35+01:00
2012-03-06T21:53:35+01:00
s.f.i
http://blog.hu/user/713586
Jó lenne, ha kicsit többet foglalkoznátok az oldallal, hiszen mi, akik állásidőn vagyunk, csak innen tudunk tájékozódni.
https://rmfsz.blog.hu/2012/02/24/adobevallas_2028/full_commentlist/1#c15939065
Válasz erre: Adóbevallás
2012-02-26T21:00:56+01:00
2012-02-26T21:00:56+01:00
tóalmás
http://blog.hu/user/709699
Tisztelt Választmányi Urak!<br />
<br />
Reméljük a munkáltató által kezdeményezett<br />
változásokat a KSZ-el kapcsolatban nem fogadjátok el! De minimum hogy az állásidőn levő kollégáknak ne tegyünk keresztbe (Cafetéria,alapbér stb.megvonása)<br />
Mi el sem tudjuk képzelni milyen elveszíteni az állásunkat lehet 2-3év is kell míg találnak valamit ha egyáltalán találnak!. Nem beszélve arról hogy nem ez az összeg menti meg az ACE-t,amit megspórolnak az <br />
elbocsájtott embereken.
https://rmfsz.blog.hu/2012/02/10/malev_letszamleepites/full_commentlist/1#c15863914
Válasz erre: MALÉV létszámleépítés
2012-02-18T21:52:53+01:00
2012-02-18T21:52:53+01:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
A tulajdonostól függ, mi lesz a Malév leányvállalataival, amelyek közül a karbantartó Aeroplex megrendeléseinek csupán 17 százaléka származott az anyacégtől, így nyárig a hangárok teljes telítettséggel dolgoznának - írja a keddi Világgazdaság.<br />
<br />
Az Aeroplexnél a Világgazdaság információink szerint eddig 230 embernél rendeltek el állásidőt. Erre a Malév számára végzett speciális tevékenységek leállása miatt volt szükség.<br />
<br />
Tehát akkor:540 nek a 17 százaléka az annyi mint 230.........<br />
<br />
Most hazudoztok vagy fogalmatok sincs semmiről????<br />
<br />
Számunkra egyik sem jelenthet jót.....Pokolba a dilettánsokkal!!!!!
https://rmfsz.blog.hu/2012/02/10/malev_letszamleepites/full_commentlist/1#c15797039
Válasz erre: MALÉV létszámleépítés
2012-02-12T11:35:42+01:00
2012-02-12T11:35:42+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Valószinüleg nem tesz jót nekünk ez semmilyen szempontból. A szakszervezet tisztségviselői közül 60% körül van az állásidőn lévők aránya.
https://rmfsz.blog.hu/2012/02/10/malev_letszamleepites/full_commentlist/1#c15796175
Válasz erre: MALÉV létszámleépítés
2012-02-12T08:51:46+01:00
2012-02-12T08:51:46+01:00
M4A1
http://blog.hu/user/701001
Kíváncsi leszek, hogy mekkora érdekképviselet marad a leépítés után. Nagyon úgy tűnik, hogy ez remek alkalom volt a szakszervet megnyirbálására.
https://rmfsz.blog.hu/2012/02/04/maplesz_kozlemeny_5/full_commentlist/1#c15741697
Válasz erre: MAPLÉSZ közlemény
2012-02-06T21:31:59+01:00
2012-02-06T21:31:59+01:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Szia Feri!<br />
<br />
Mindenben igazad van!!!!<br />
<br />
Mondd hogy mit tegyünk!!!!Ha kell szemenként elhordom a havat ferihegyről strandpapucsban éjszaka.....de mondd mit tegyünk????
https://rmfsz.blog.hu/2011/08/19/mt_valtozas_plakat/full_commentlist/1#c14508107
Válasz erre: MT változás plakát
2011-09-20T23:32:03+02:00
2011-09-20T23:32:03+02:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
Sziasztok Urak!<br />
<br />
Eltelt több mint 30 darab nap és nem sikerült semmilyen új infóval feldobni a blogot.
https://rmfsz.blog.hu/2011/06/12/uj_alapszabaly/full_commentlist/1#c14154391
Válasz erre: Új Alapszabály
2011-08-07T01:28:42+02:00
2011-08-07T01:28:42+02:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Azóta túl vagyunk a birósági ügyintézésen is: jogerösen elfogadva!
https://rmfsz.blog.hu/2011/04/08/rmfsz_horgaszjegy/full_commentlist/1#c13187021
Válasz erre: RMFSz horgászjegy
2011-04-12T05:55:00+02:00
2011-04-12T05:55:00+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
aztán nehogy így járjatok!!!<br />
<a rel="nofollow" href="http://youtu.be/5X7wXiTvYzc">youtu.be/5X7wXiTvYzc</a>
https://rmfsz.blog.hu/2010/10/15/telenor_hivatalos_tajekoztatasa/full_commentlist/1#c11571277
Válasz erre: Telenor hivatalos tájékoztatása.
2010-11-13T20:54:56+01:00
2010-11-13T20:54:56+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2010/10/15/telenor_hivatalos_tajekoztatasa?fullcommentlist=1#c11535381" class="reply_nick_264423" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11535381 );">@Kovestomi</a>: Hajaj, a technika... Most pedig figyelem... Hörömpö cirkusz! Világszám!Szeptember 2-ig visszamenőleg kiszabaditottam a többiek bejegyzéseit. Genge
https://rmfsz.blog.hu/2010/10/15/telenor_hivatalos_tajekoztatasa/full_commentlist/1#c11535381
Válasz erre: Telenor hivatalos tájékoztatása.
2010-11-09T20:32:49+01:00
2010-11-09T20:32:49+01:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
Tisztelt Urak!<br />
Ha már ki telefonügynökösködtétek magatokat (ami remekül sikerült) akkor írhatnátok valami frisset az RMFSZ munkásságáról mert az is érdekel, valamikor júliusban tudtatok érre időt szakítani.<br />
Üdv<br />
kovestomi
https://rmfsz.blog.hu/2010/08/27/maplesz_kozlemeny/full_commentlist/1#c10842208
Válasz erre: Maplész közlemény
2010-08-27T21:13:26+02:00
2010-08-27T21:13:26+02:00
Jet
http://blog.hu/user/499778
Ezek szerint nem mindíg jön be a Malév vezetés ármánykodása. :-) <br />
Remélem működni fog a Maplész flotta, én biztosan oda megyek. <br />
Örülök, hogy sikerült, ráadásul ez egy nagyon jó példa arra, hogy érdemes a szakszervezeteknek összefognia. <br />
Szerintem sok dolgozó nevében kell megköszzönni a Maplésznak, de én biztosan megteszem itt és most legalább a saját nevemben. Köszönöm.
https://rmfsz.blog.hu/2010/08/23/malev_mobil_tender/full_commentlist/1#c10822124
Válasz erre: Mobil tender hirek
2010-08-25T23:19:48+02:00
2010-08-25T23:19:48+02:00
Jet
http://blog.hu/user/499778
Szerintem az a leggusztutalanabb benne, hogy az un malév vezetők arra sem képesek, hogy tájékoztassák az embereket és ha valaki megkérdezi mi lesz velünk még le is csesznek érte, hogy örülj hogy itt dolgozol és kuss. Majd ők tudják. Persze neki van ingyen telfonjuk ingyen kocsi ingyen benzinnel a szép fizetésük mellé. A MALÉV vezetésnek nevezett csürhe közben tönkreteszi a Malév mellet már az ACE-t is. A mobiltenderről még csak annyit, hogy a MALÉV vezetés menjen a ...ba az ajánlatával, majd 2 év múlva megint megakar szivatni, vagy hamarabb ha gondol egyet. Nem szabad mégegyzer bedőlni nekik bármit ajánlanak. remélem a Maplésznak sikerül jót kötni.
https://rmfsz.blog.hu/2010/08/23/malev_mobil_tender/full_commentlist/1#c10810171
Válasz erre: Mobil tender hirek
2010-08-24T20:22:59+02:00
2010-08-24T20:22:59+02:00
csirillo
http://blog.hu/user/499181
Én is utálom már ezt a fajta szarrágást, ami itt a cégnél folyik. Se munkaruha, se kedvező Telenor előfizetés. Az biztos, hogy én nem megyek másik szolgáltatóhoz és remélem, hogy mások is osztják a véleményem és sikerül leválva a Malévtól egy saját flottát létrehozni. Már csak azért is mutassuk meg nekik!
https://rmfsz.blog.hu/2010/08/23/malev_mobil_tender/full_commentlist/1#c10805924
Válasz erre: Mobil tender hirek
2010-08-24T13:48:31+02:00
2010-08-24T13:48:31+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Olvastam a MAPLÉSZ közleményét a telefonos maffiázás ügyével kapcsolatban. Abban a vonatkozásban igazuk van hogy a törvényeket maradéktalanul betartva nem kell hogy figyelembe vegyék a szakszervezetek véleményét az tenderrel kapcsolatban. Hogy nem is óhajtják tudomásul venni a véleményünket az már nagyobb baj.Ha nem alakul ki előre mutató párbeszéd a két fél között akkor bizony rossz döntések születhetnek.(mint a mellékelt ábra is mutatja)<br />
<br />
A MALÉV illetékes vezetői úgy látszik már megint erőből gondolkodnak.Rövidtávú szemellenzős gondolatmenetükben csak egy bökkenő van.Hogy a munkavállalók ezt teljesen szabadon dönthetik el hogy milyen telefonos társaság milyen tarifacsomagját választják.Az én esetemben csak a tarifacsomag váltás miatt éves szinten 42000 Ft többletkiadást jelente. (4db telefon)Bolond lennék megkötni egy ilyen munkavállalói szerződést. Nem hiszem hogy sokat tévedek ha a jelenlegi közel 5000 munkavállalói csomag egy új flottaszerződésben landolna megfejleve még párezer előfizetővel ha előnyös feltételeket kapnánk egy cégtől.A MALÉV meg megint magáénak tudhatna egy elfuserált szerződéskötést......Nagyon rosszmájú lennék ha az üzletkötőket vadi új VODAFONE feliratú BMV-kell látnám újra?????
https://rmfsz.blog.hu/2010/08/05/mobil_tender_hirek/full_commentlist/1#c10683844
Válasz erre: Mobil tender hírek
2010-08-09T17:54:57+02:00
2010-08-09T17:54:57+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Nesze semmi fogdmeg jól!!!!<br />
De most nagyon megnyugodtam.Jó kezekben van a mobil tendereztetés ügye.Hiszen még a munkavállalói csomagra is nagy hangsúlyt fordítanak!Csak az előjelet nem tudjuk,hogy min van a hangsúly.....<br />
Mert ugye a KSZ is csak azért lett felmondva hogy több szabad ideje és jövedelme legyen az alkalmazottaknak......Vagy mégsem??<br />
<br />
""A légitársaság közleménye szerint a vállalat vezetése rugalmas, a vállalat számára kisebb költséget jelentő a versenytársak körében is alkalmazott kollektív szerződés megkötésére törekszik""<br />
<br />
Ne legyen igazam,de a mobiltender ügyében az én olvasatomban ez a rugalmasság azt jelenti hogy ezentúl mélyebben kell belenyúlnunk a pénztárcánka......Főleg ha arra gondolok hogy egy fegyverkereskedő kezében van az egész dolog...
https://rmfsz.blog.hu/2010/02/27/munkaruha_6/full_commentlist/1#c9257732
Válasz erre: Munkaruha
2010-03-29T18:59:26+02:00
2010-03-29T18:59:26+02:00
M3 János
http://blog.hu/user/172513
Talán még nem késő:<br />
<a rel="nofollow" href="http://m3road.addel.hu/products.php?prcategory=138">m3road.addel.hu/products.php?prcategory=138</a>
https://rmfsz.blog.hu/2010/03/07/koszontes_52/full_commentlist/1#c9003459
Válasz erre: Köszöntés
2010-03-09T13:36:22+01:00
2010-03-09T13:36:22+01:00
shakur83
http://blog.hu/user/409253
Tisztel Malév!<br />
<br />
Hová rakjátok az ACE soknak a fizetésüket!<br />
Az ACE termeli a profitokat és ők nem, kapják meg a pénzüket!
https://rmfsz.blog.hu/2010/02/19/aktualitasok_8/full_commentlist/1#c8824785
Válasz erre: Aktualitások
2010-02-23T21:30:02+01:00
2010-02-23T21:30:02+01:00
shakur83
http://blog.hu/user/409253
Egy kérdés a sok közt?<br />
Aeroplex igazgatóhoz mért nem vált ki az ACE a MALÉVBÓL MÉG RÉGEBBEN?
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c8138204
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-12-30T10:39:56+01:00
2009-12-30T10:39:56+01:00
Ősz 51
http://blog.hu/user/376917
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra?fullcommentlist=1#c7820979" class="reply_nick_264434" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7820979 );">@β@XY</a>: Örülök hogy végre igy beszélsz.
https://rmfsz.blog.hu/2009/04/24/rendszer_ismeret/full_commentlist/1#c8069508
Válasz erre: Rendszerismeret
2009-12-21T17:13:27+01:00
2009-12-21T17:13:27+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Kedves Mindenki!<br />
Kérnék mindenkit Ne másoljon és küldjön szét anyagokat az oldalról, mert önnálló életre kellnek - tehát csak a baj van velük.<br />
Javallanám, hogy az oldalra mutató linkkel tájékoztassátok a többieket.
https://rmfsz.blog.hu/2009/12/09/ace_torzsgarda_unnepseg/full_commentlist/1#c7953326
Válasz erre: ACE Törzsgárda Ünnepség
2009-12-10T20:32:03+01:00
2009-12-10T20:32:03+01:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Tisztelt Herr Óberokos Hazudozósos!!!<br />
<br />
Minden túlzástól mentesen állíthatom, hogy a jelen gazdasági helyzetben aki ilyen szar repülőgépeket összevásárol,a működő gépeiket földrekényszerítí impotens beosztottaik csodálatos grafikonjai láttán......sorolhatnám holnap utánig......az előre megfontoltan rongálja és gazdasági csődbe vezeti a MALÉV és hozzá kapcsolódó leányvállalatokat.<br />
<br />
Feltennék egy kérdést, de nem várok rá választ!!<br />
Vajon ki tesz meg többet a cégért????? Aki szerény kis fizetéséből elbattyog egy munkaruha boltba és vesz magának egy új kezeslábast,mert fel sem merül benne már hogy nem neki kéne ezt állni,aki elmegy a TESCO-ba és vesz egy LED-es elemlámpát magának hogy lásson a sötétben is valamit<br />
vagy az akinek már megint nem elég a régi vállati autó hanem szép új AKCIÓS Alfákat vetet valakivel, "mert megérdemlem" ......<br />
Féljen az akinek félni valója van. A magam nevében mondhatom veletek vagyok tisztelt Óvári,Csorba,Sedlák urak és Tórh úrhölgyek.
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7889908
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-12-05T11:01:17+01:00
2009-12-05T11:01:17+01:00
genge
http://blog.hu/user/260803
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra?fullcommentlist=1#c7889755" class="reply_nick_365149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7889755 );">@pekoszt</a>: Kedves Pekoszt!<br />
Azt ígértem nem moderálunk ki senkit, aki nem sért törvényt. Most sem teszem, de ez már erősen határeset. Mindenkit kérek szépen NE SZEMÉLYESKEDJEN! Ez nem az egységes fellépés mellett van, hanem a megosztottságot növeli. Pedig tényleg az egységes fellépés az egyetlen út. Ezért az RMFSz mindenkivel együtt működik, akik a munkavállalók érdekeit tűzték a zászlójukra.
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7889755
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-12-05T10:37:46+01:00
2009-12-05T10:37:46+01:00
pekoszt
http://blog.hu/user/365149
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra?fullcommentlist=1#c7877152" class="reply_nick_365028" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7877152 );">@B787</a>: Igazad van.<br />
Szerintem azért osztódunk, mert pozíciót kell csinálni, hogy továbbra is be tudjunk járni a vezetéshez, kijáró embernek.<br />
A közösség meg le van ejtve.<br />
Csak azokat sajnálom, akik abban a tévhitben vannak, hogy most van szakszervezetük. Pedig az összefogás mindennél fontosabb kellene, hogy legyen!
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7877152
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-12-03T23:53:39+01:00
2009-12-03T23:53:39+01:00
B787
http://blog.hu/user/365028
JUMBO nagyon jól látod. Humán faktor tipikus esete. Ha jól látom a Malévnál kell először közösen lépniük,azután az ACE-nál. De mástól is félek.Mióta megosztott lett az ACE szerelő gárda itt is nagyon át kellene gondolni, hogy ki kinek az érdekét képviseli és miért nem együtt lépünk fel.Egyáltalán minek osztódunk mikor erősödnünk kellene, összetartani?? Miért nem tudjuk megbeszélni a közös problémákat, miért egymással hadakozunk? Ahogy Jumbo írta meg kell találni a közös alapot EGYÜTT!<br />
Ha jól látom ma voltak tárgyalások. Ott sikerült előre lépni, mi történt??? Jó lenne ha frissen érkeznének a hírek..
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7875894
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-12-03T21:40:08+01:00
2009-12-03T21:40:08+01:00
Jumbo
http://blog.hu/user/172806
Hmmm...<br />
Mint mindig, most is az "Oszd meg és uralkodj!" jelmondatot alkalmazzák.<br />
<br />
MEG KELL TALÁLNI a közös alapot. Nem csak azért (sőt, elsősorban nem azért), hogy a dolgozók jól járjanak, hanem a repülés biztonságának fönntartására.<br />
Amig az egyes területek közt marakodás van, addig a repülés fázisai közt (tervezés, előkészítés, karbantartás, anyag/alkatrész ellátás, stb) sem lesz összhang. Ebből pedíg jó még nem származott.
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7815379
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-11-28T13:24:09+01:00
2009-11-28T13:24:09+01:00
HFeri
http://blog.hu/user/262458
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra?fullcommentlist=1#c7812451" class="reply_nick_282793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7812451 );">@MZs.</a>: Csak a tisztánlátás végett pár fontos információt szeretnék ebben a témában még megosztani. <br />
Így van a cafateria az ACE-nál béremelés helyett lett bevezetve. Nem mindenki ismeri a Maléves történetet. A Malév oldalon a tavalyi KSZ változtatáskor egy nagy áldozatot hoztak érte a munkavállalók, tulajdonképpen az akkori teljes JIR (Jóléti Intézmény Rendszer)keretet fordították bele ami nem kevés pénz volt és mindenük benne volt a témában az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulástól az különböző segélyekig minden. Ennek fejében a KSZben rögzítve lett számukra a 400.000 Ft cafeteria. Ugyhogy a Malév dolgozók természetesen követelik a KSZben megállapodott keretüket.<br />
Csak elgondolkoztatásul, hogy mivel zsarolnak minket: Ami az ACE-t illeti, ha a Malév mint tulajdonos diktátuma érvényesülne, akkor egyből beugrott a 6,75 % és a kajajegy a 400.000 Ft-os keretbe. Ez mindjárt 12*12.000 azaz -144.000 FT és még az alapbéredtől függően a 6,75 (pl.egy 300.000 Ft-os alapnál ez évi -243.000 FT). Azaz alapból elvettek tőled évi 387.000 Ft-ot. Hogy kicsit fokozzam: akinek eléri a bruttó jövedelme az 500,000 Ft-ot az még többet veszt: elveszt~570.000 Ft-ot, ezzel szemben a cafeteria kerete meg csak 200.000 Ft lesz. A számokról ennyit.<br />
Sajnos a másik dologban nem annyira egyszerű a helyzet ahogy leírtad. Csak a tisztánlátás végett:<br />
Nekünk valóban az ACE managementtel kell megállapodnunk, de mint mindig a MALÉV mint tulajdonos határozza meg az ACEnak mit tehet. Ezért tartunk itt....<br />
Szerintem egyszerű a helyzet. Ha eddig nem sikerült a Malév csoport szakszervezeteinek összefogni, az most ezzel a zsarolással létrejöhet. A cél közös: mindenkinek meg kell védenie a saját KSZben rögzített cafeteriáját. Az RMFSz biztosan ezt fogja tenni. Miért ne tennénk együtt????
https://rmfsz.blog.hu/2009/11/26/cafeteria_2010_malev_modra/full_commentlist/1#c7812451
Válasz erre: Cafeteria 2010, MALÉV módra
2009-11-27T22:18:46+01:00
2009-11-27T22:18:46+01:00
MZs.
http://blog.hu/user/282793
Sziasztok.<br />
Ez az ajánlat véleményem szerint, finoman fogalmazva arcpirító. Az ACE-nál minden egyes cafetéria elem egy-egy bértárgyalási megállapodás része, melyet tudomásom szerint, az alapbér emelés helyett fogadtunk el. A megállapodás az én olvasatom szerint annyi, hogy valamire a szavam adom, és ezt írásban is rögzítem. A fentiek szerint kevesebb fizetésért kellene dolgoznunk. A cafetéria megtartásáért az utolsó bértárgyaláson elég komoly kollektív szerződés változtatásba egyeztünk bele. Az önkéntes nyugdíjpénztári befizetés és a meleg étkezési hozzájárulás,az ACE-nál egyébként, nem része a cafetéria 400 000 Ft-os keretének, azt azon felül kapjuk, ezért ha jól gondolom,ez nem lehet vita tárgya. Ha "sarkosan" olvasom a tájékoztatót, akkor a nem elfogadás esetén a MALÉV-nál nem lesz cafetéria. Rendben ezt majd a MALÉV vezetőség tálalja a MALÉV dolgozóknak, de mi ACE munkavállalók vagyunk, ACE kollektív szerződéssel,és ACE vállalat vezetéssel. A tisztességes ajánlat minimum az lenne, hogy béresítik a nettó 400 000 Ft-os cafetéria keretet, ha ezt a jövőben nem kívánják folyósítani. Tájékoztatásul, a bruttó cafetéria annyit jelent, hogy a választott elem adóvonzatát a dolgozó fizeti meg. Pl: egy 100 000 Ft-os elem, a keretből 125 000 Ft-ot von le, 25%-os adó tehernél. Maximálisan támogatom az ajánlat visszautasítását, és ideje lenne mindenkinek elgondolkoznia a kollektív vélemény nyilvánításon.<br />
<br />
Tisztelettel, MZS.
https://rmfsz.blog.hu/2009/07/24/letszamleepites_az_aeroplexnel/full_commentlist/1#c7005199
Válasz erre: Létszámleépítés az AEROPLEXNÉL
2009-09-07T22:39:43+02:00
2009-09-07T22:39:43+02:00
Hi-Lok
http://blog.hu/user/323682
Tisztelt Szakszervezet, Tisztelt Cégvezetés,<br />
<br />
Az a legnagyobb probléma, hogy a jelenlegi Cégvezetés fodítva ül a lovon. <br />
<br />
Miért nem munkát próbál szerezni az Aeroplex Kft részére? Furcsa hogy inkább kirúgja a Permanenet (állandó) állományban lévő dolgozóit mintsem munkát szerezne számukra?<br />
<br />
Vagy méregdrága Contract (vállalkozó) állományú dolgozókkal szeretné majd megint megoldani a feladatokat? <br />
Melyik az olcsóbb? Szerintem kérdésben a felelet. <br />
<br />
Bebizonyított tény hogy a légijármű karbantartás az egész világon folyamatosan fejlődő üzletág. <br />
<br />
A légiközlekedés ezen üzletága válság ellenére is fejlődik. <br />
<br />
Lám lám, a szomszéd hangárokat még nyáron is ki tudta tömni a repülőgépekkel a Lufthansa Management, csak az Aeroplexnél van válság?<br />
<br />
Sokak szerint a szűklátókörű létszámleépítések mögött az Aeroplex Kft tönkretétele lehet a végső a cél. <br />
Hiszen a pillanatnyi válságot, újjabb válság gerjesztésével nem lehet orvosolni.<br />
<br />
Uraim! Szerezzenek munkát az Aeroplex Cégnek azok akiknek ez a feladatuk.<br />
<br />
A Szakszervezet pedig ne aszisztáljon a létszámleépítésekhez,a hibás management döntésekhez azzal hogy halgat mint a sír. <br />
<br />
Hi-Lok
https://rmfsz.blog.hu/2009/07/24/letszamleepites_az_aeroplexnel/full_commentlist/1#c6641644
Válasz erre: Létszámleépítés az AEROPLEXNÉL
2009-07-30T14:36:51+02:00
2009-07-30T14:36:51+02:00
rko12
http://blog.hu/user/305591
Tisztelt szakszervezet!<br />
<br />
A júliusi fizetéskor ismét nem utalt a cég az önkéntes nyugdíjpénztárba és az egészségpénztárba. Van valamilyen információ arról, hogy ezeket az összegeket mikor utalják, illetve, hogy augusztusban utalnak e?
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/11/osztonzesi_rendszer/full_commentlist/1#c6520010
Válasz erre: Ösztönzési rendszer
2009-07-18T00:42:37+02:00
2009-07-18T00:42:37+02:00
lufi55
http://blog.hu/user/274811
Nem tudunk semmit az ösztönzési rendszer vállalat általi koncepciójáról! A RÜO kollegák szerint javadalmazni kéne a tipus vizsgák számát,a használhatóságát az egyes embereknek,a külföldi légitársaságokhoz aláirással birókat szám szerint,a crs-sel rendelkezőket,a b.1 korlátozás nélkülieket...most ennyit egyelőre.Kiváncsi vagyok érdekel-e valakit!
https://rmfsz.blog.hu/2009/06/06/sztrajkfelmeres/full_commentlist/1#c6195198
Válasz erre: Sztrájkfelmérés
2009-06-15T22:45:14+02:00
2009-06-15T22:45:14+02:00
MZs.
http://blog.hu/user/282793
Sziasztok. <br />
Véleményem szerint nagyon kevés szavazat fog beérkezni. Sajnos a dolgozók között nincs meg az egység és így nehéz lesz bármit is elérnünk. Jól működik az "oszd meg és uralkodj" elv. A kérdések közé felvettem volna az elbocsájtásokat is, mert a jelenlegi helyzet azt sugallja mindenkinek, hogy hallgass, mert bármikor, bárkit elküldhetünk. Erre volt és van is példa. A vélemények így a "folyosó hírekben" kerülnek felszínre, ami valljuk be, semmit sem ér. Illő lenne mindenkinek átlépnie az önös érdekeit és és az egységességért beállnia a sorba. A "homokba dugom a fejem", módszer az csak ideig-óráig működik. <br />
Én csak a véleményem írtam ide, mindenki döntsön a saját belátása szerint.<br />
Üdv, Zsolt.
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/11/osztonzesi_rendszer/full_commentlist/1#c6009711
Válasz erre: Ösztönzési rendszer
2009-05-29T13:26:02+02:00
2009-05-29T13:26:02+02:00
lufi55
http://blog.hu/user/274811
Majd írok ide,ha tudom megérkezik-e a kommentem és nem tudom miért kell minden külön kommenthez titkosito kodot is irnom???????? AVE
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/11/osztonzesi_rendszer/full_commentlist/1#c6009411
Válasz erre: Ösztönzési rendszer
2009-05-29T13:09:11+02:00
2009-05-29T13:09:11+02:00
lufi55
http://blog.hu/user/274811
sajnos nincs visszajelzés,hogy sikeres volt-e a komment,valamit tenni kéne,hogy lássam is ave
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/11/osztonzesi_rendszer/full_commentlist/1#c6009319
Válasz erre: Ösztönzési rendszer
2009-05-29T13:04:13+02:00
2009-05-29T13:04:13+02:00
lufi55
http://blog.hu/user/274811
Úgy látom nem sokakat érdekel az ösztönzési rendszer,hát én is csak akkor javasolnék,ha van értelme és komolyan változtatni akar rajta a cég,mert a mostani ösztönzés egyenlő a nullával AVE
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/20/valasztmanyi_majus_19/full_commentlist/1#c5988680
Válasz erre: Választmányi 2009 május 19
2009-05-27T18:02:48+02:00
2009-05-27T18:02:48+02:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
Szerintetek jó vagy rossz az, hogy egy hete nem történ semmi említéstre méltó?
https://rmfsz.blog.hu/2009/04/21/kollektiv_szerzodes_1/full_commentlist/1#c5889265
Válasz erre: Kollektív Szerződés
2009-05-18T12:23:10+02:00
2009-05-18T12:23:10+02:00
lufi55
http://blog.hu/user/274811
Az eddig kint lévők tapasztalatai alapján további pontositások szükségesek,amire a választmányin teszek javaslatokat
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/15/ut_valasztas_6/full_commentlist/1#c5886689
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-18T08:38:45+02:00
2009-05-18T08:38:45+02:00
magyarl
http://blog.hu/user/274741
Tisztelt Ügyvivő Urak!<br />
<br />
A RSZSZ minden tagjának,és jómagam neveben gratulálok a sikeres ÜT választáshoz,kivánok sikerekben gazdag munkát a dolgozok hatékony képviseletéhez. <br />
Tisztelettel: Magyar László
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/11/ut_valasztas_5/full_commentlist/1#c5820246
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-11T14:40:50+02:00
2009-05-11T14:40:50+02:00
maroshazi
http://blog.hu/user/270101
Kedves Genge!<br />
Polemizálunk napok óta a semmiről, ráadásul egy roppant szűk körben. Köszönöm segítségedet, de egy levelet még el tudok olvasni, nem értem ezt a vad elszátságot amivel próbáltok minket lenyomni. Honnan tudod hogy kivel ülök egy asztalnál és kik a barátaim? Beszélgess erröl a Pataki Sanyival.A KSZ módosítást nem a megszokott módon szavazta meg a választmány ha jól emlékszem, az biztos hogy mi akkor léptünk ki a Repölőgép MŰSZAKIAK Független Szakszervezetéből. És így jutunk el az ÜT választásig ahol már nagyon kellene az eddig csak válvonogatással elintézett RMFSZ-ből kilépett emberek szavazata. Eddig nem volt fontos a reprezentativitás, egy teljes műszak mellőzése nem jelentett problémát.A GALHAM-ról véleményem változatlan, mindketten tudjuk miért kellett bevezetni.<br />
Csak a teljesség kedvéért a lakáskölcsön Humán és Pénzügyi Igazgatók valamint ÜT elnök együtt döntésével működik.<br />
Részemről mától a választások végéig nem kívánok további vitákat folytatni ÜT ügyben.<br />
További sok sikert!<br />
Marosházi János
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_3/full_commentlist/1#c5818475
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-11T12:37:10+02:00
2009-05-11T12:37:10+02:00
maroshazi
http://blog.hu/user/270101
Nem régen költöztem a Genge utcából. Egyébként azt hiszem az RMFSZ NEM TÁRGYALT az ÜT 20 millájáról! <br />
<br />
Tisztelettel:<br />
<br />
Nádasi Gyula
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_3/full_commentlist/1#c5813119
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-10T21:31:29+02:00
2009-05-10T21:31:29+02:00
maroshazi
http://blog.hu/user/270101
Kedves Ludvig Gabi!<br />
Te tudod a legjobban, hogy az ÜT pénzét a Kollektív Szerződés módosítása vitte el amihez Te is hathatós segítséget nyújtottál,szomorú hogy ÜT tag létedre nem tudod,hogy azért nem maradt az ÜT pénz nélkül.Továbbra is működik a vállalati alap/max. 300000ft max. 6 hónapra/ szülési segély mindenkinek /50000ft/ temetési segély mindenkinek /100000ft/ és lakás vásárlás, építés, korszerűsítés támogatása /max.1000000ft max. 40 hónapra/.<br />
Hogy ki hol lakik magánügy, felesleges személyeskedned bár ez Tőled nem áll távol. Jobb lett volna a GALHAM módosításban lettél volna ilyen elszánt, vagy lehet hogy semmi beleszólásod sincs az egészbe? Hány ember akarata érvényesül szerinted? Állománagyűléseteken ott voltál? A legnagyobb látszámú osztály egyetlen jelőltje vagy, biztos hogy minket kell Neked is számonkérni? Ha egyébként szerinted teljesen sulytalanná vált az ÜT akkor minek foglalkozol vele ekkora elszántsággal és miért hagytad jelőlni magad? Erről legyenek sejtéseid vagy világos mindenki számára átlátható gondolataid!<br />
<br />
További sok sikert! <br />
Marosházi János
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4/full_commentlist/1#c5781139
Válasz erre: Üt választás
2009-05-07T09:18:39+02:00
2009-05-07T09:18:39+02:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
<a href="http://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4?fullcommentlist=1#c5778496" class="reply_nick_262458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5778496 );">@HFeri</a>: Tisztelt Urak!<br />
Nem ismerem az üzemi tanács választás teljes jogi hátterét, de abban biztos vagyok, hogy minnél jobban sikerül megosztani bármilyen erővonalak mentén az ACE munkavállalóit annál nehezebben tudunk sikereket elérni. Ezért talán ha javasolhatnán a vitás kérdéseket jó lenne megbeszélni egymás között mielőtt még sikerül helyrehozhatatlan károkat okozni nekünk. Egy társaság minél megosztottab annál könnyebben berfolyásolható és bírható rá egységes fellépésre (Divide et impera).
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_3/full_commentlist/1#c5780448
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-07T07:48:29+02:00
2009-05-07T07:48:29+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Függetlenek?<br />
Nem ,ők nem függetlenek,hanem egyéni indulók.Mindannyian egyénileg összegyüjtötték a törvényben megszabott 50 aláírást.Ha függetlenek lennének,nem lakna mindegyik a "MAROS" utcában.Nem is értem miért kell eggyetlen munkaterületről kisértetiesen pont 5 ember az ÜT-be.Hiszen az üzemi tanács munkavállalói részvételének tükröznie kéne a vállalat minden területét.Csak nem azért kell a 9 fős ÜT-be az 5 egyéni jelölt,hogy az történjen amit ez az 5 ember akar......Mert nekem vannak ilyen sejtéseim.Különben az Aeroplexnél teljesen sulytalanná vált az üzemi tanács szerepe azóta,mióta egy árva fillérrel sem rendelkezik.<br />
<br />
"Az üzemi tanács hármas szerepet tölt be:<br />
<br />
- a munkáltató törvényben meghatározott döntései tekintetében együttdöntési jogkör illeti meg,<br />
<br />
- véleményezi a munkáltató törvényben meghatározott döntéseit,<br />
<br />
- a munkáltatói döntésekről tájékoztatja a munkavállalókat."<br />
<br />
---Az a bizonyos eggyüttdöntési jogkör a nemlétező pénz elosztása terén van egyedül.(amikor még volt pénz,született olyan döntése az üzemi tanácsnak,hogy igazgatók is üdülhessenek féláron......Heves vitámba került,hogy legyen egy határozata az ÜT-nek a hasonló esetek megakadályozásában.)<br />
---Véleményünk az lehet.Volt is,lesz is.Ne legyetek azonban olyan naívak,hogy lényeges döntéseiben befojásolhatnánk a céget véleményeinkkel.<br />
---Az információ közlése nagyon fontos!!!Emkélkeztek hogy az elmult fél évben az üzemi tanács tablóján milyen információ jelent meg?(leszámítva az eladó autók és a rendelhető ételek lehetőségét) ????<br />
<br />
Szóval megy a "választási kampány",jelennek meg A4-esek a falon,mindenki mondja a magáét.A párbeszéd az megint elmarad jó magyar szokás szerint.....
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4/full_commentlist/1#c5778811
Válasz erre: Üt választás
2009-05-06T22:31:54+02:00
2009-05-06T22:31:54+02:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Nem hiszem, hogy bárkinek félteni kellene az ÜT-t. Senmkitől, semmitől. Sem a volt elnőkétől, sem az RMFSz-től. Ha valaki figyelt egy kicsit az észre vehette, hogy az RMFSz az elmúlt években folyamatosan távol tartotta magát az ÜT-től. Egyszerüen nem szakszervezeti téma. Van elég bajunk, enélkül is.
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4/full_commentlist/1#c5778671
Válasz erre: Üt választás
2009-05-06T22:19:21+02:00
2009-05-06T22:19:21+02:00
genge
http://blog.hu/user/260803
Érdekes, hogy az ír a területek közti létszám arányról, aki öt társával együtt indul egy osztály azonos műszakából.
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4/full_commentlist/1#c5778496
Válasz erre: Üt választás
2009-05-06T22:02:45+02:00
2009-05-06T22:02:45+02:00
HFeri
http://blog.hu/user/262458
A szakszervezet reprezentativitása nehéz ügy a mai munkajogban, de most sem tudok mást mondani, mint amit eddig írtam, amit a legjobb tudásom szerint gondolok, anélkül, hogy bárkit vádolnék bármivel. A reprezentativitás azért kell egyrészt, hogy kifogást tudjunk benyújtani a jogszerűtlen munkáltatói intézkedések ellen, ami a mai munkavállaló ellenes jogi környezetben és világban elengedhetetlen. Ha nem lennénk reprezentatívok nem csak a Kollektív Szerződést kellene megszavaztatnunk, hanem minden kollektív érvényű megállapodást is. Példa erre, hogy tiszta legyen: pl. ha kötni akarunk egy túlóra megállapodást, vagy egy bérmegállapodást, és sorolhatnám... Egy nem reprezentatív szakszervezettel azért elég jól elpackázik a munkáltató, nehéz hatékonynak lenni így. Szerencsémre vagy lehet szerencsétlenségemre elég jól ismerem az ágazatunkban dolgozó szervezeteket és azok bajait. Bizony nagyon nagy dolog az, hogy i reprezentatív és ki nem. Jól látjuk ezt a Malévnál a Celebinél vagy akár a Budapest Airportnál. <br />
Nem gondolom, hogy az ÜT-t tönkreteszik a független jelöltek. Ha ez érződött ki abból amit írtam sajnálom. Amit meg akartam értetni azt, hogy a munkavállalóknak fontos, hogy legyen olyan szakszervezet ami reprezentatív. A sok független jelölt ezt veszélyezteti. <br />
Az Üzemi Tanács rendszer bevezetésekor a törvény alkotók célja az volt, hogy a szakszervezeteket akik mindaddig élvezték a manapság már csak az ÜT-nek járó kevés többletjogot (együttdöntési jog, olyan információk amik érthetetlen módon a szakszervezetek által nem láthatók pl. pénzügyi mérleg) nem voltak érdekeltek az Üzemi Tanácsok létrehozásában. Ezért, és azért mert jogalkotóink hirtelen egy kicsit elkezdték másolni a német rendszert, érdekeltté kellet tenni azt addig ellenérdekelt oldalt a szakszervezeteket. Ez abból állt, hogy a szakszervezetek reprezentativitását attól tették függővé, hogy az ÜT választásokon milyen eredményt érnek el. És eljutottunk a mai faramuci helyzethez...
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/05/ut_valasztas_4/full_commentlist/1#c5776164
Válasz erre: Üt választás
2009-05-06T18:04:38+02:00
2009-05-06T18:04:38+02:00
maroshazi
http://blog.hu/user/270101
Ferike!<br />
Ne írj olyat ami nem a teljes igazságot tartalmazza!Te is tudod, hogy a reprezentativitás arra kell, hogy a munkavállalóknak ne kelljen egyénenként megszavazni a KSZ-t!Én nem gyengítek senkit, Ti viszont gondolkodhattatok volna azon, hogy a jelölt állítás egy kicsit is tükrözze a területek létszámarányát, és most nagyon finoman fogalmaztam.Ne hidd,hogy az ÜT-ét a független jelőltek teszik tönkre, megváltást sosem igértem!<br />
További sok sikert!<br />
Marosházi János
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/03/ut_valasztas_1/full_commentlist/1#c5772677
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-06T14:13:42+02:00
2009-05-06T14:13:42+02:00
maroshazi
http://blog.hu/user/270101
Genge!<br />
Ime a válaszok a felvetéseidre:<br />
Független jelöltként bárki elindulhat aki megkapja a kellő számú aláírást tök mindegy, hogy melyik és milyen szakszervezet tagja vagy sem.<br />
Nincs semilyen eltitkolt célunk csupán folytatnánk azt a tevékenységet amit eddig is próbáltunk ÜT-ként elvégezni.<br />
Te is tudod hogy nagyon nehezen élképzelhető,hogy az RMFSZ ne legyen reprezentatív, de akkor sincs semmi tragédia ha az MT szerint a munkavállalóknak kell megszavazni a KSZ-t, sőt az RKO-on ma délelőtt tartott állománygyűlés fényében lehet hogy nem is ártana legalább tudná az érintett dolgozó, hogy megint változott a KSZ !<br />
További sok sikert!<br />
Marosházi János<br />
https://rmfsz.blog.hu/2009/05/03/ut_valasztas_2/full_commentlist/1#c5754871
Válasz erre: ÜT választás
2009-05-05T10:05:27+02:00
2009-05-05T10:05:27+02:00
George
http://blog.hu/user/34136
Biztosan igazad van. Szerintem egyensúlyra kellene törekedni, legyen benne a szakszervezet is, de ne csak az. Igen is legyenek az ÜT-ben függetlenek is.
https://rmfsz.blog.hu/2009/04/19/tortenetek_28/full_commentlist/1#c5649899
Válasz erre: Történetek
2009-04-24T11:41:29+02:00
2009-04-24T11:41:29+02:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
Most látom, hogy moderátorunk is van szerintem ez teljesen felesleges it mindenki aláírja a hozzászólását.
https://rmfsz.blog.hu/2009/04/19/tortenetek_28/full_commentlist/1#c5649686
Válasz erre: Történetek
2009-04-24T11:29:02+02:00
2009-04-24T11:29:02+02:00
Kovestomi
http://blog.hu/user/264423
Miért szerinted már valójában elkezdődött az érdemi 2009-es bértárgyalás
https://rmfsz.blog.hu/2009/04/19/tortenetek_28/full_commentlist/1#c5638527
Válasz erre: Történetek
2009-04-23T12:28:32+02:00
2009-04-23T12:28:32+02:00
β@XY
http://blog.hu/user/264434
Mikor lesz már béremelés???????