Tájékoztató

2010.10.11. 17:41

Egyes kollégák az alábbi üzenetet kapták a  Telenortól  "Az ügyfélszámán magas forgalmat észleltek és 24 óra múlva korlátozzák a kimenő hívásait, az előleg befozetés érdekében hívja fel a 1220-at" ebben az esetben az alábbiakat kell tenni:


Fel kell hívni a 1220-at és ott mérlegelni fogják az előleg befizetést. Akinek régebbi számla múltja van annak megnézi az ügyfélszolgálat, hogy a múltban milyen volt a számlafizetése, és ha nincs gond a malévos/aeroplexes időszakban a számlák fizetésével akkor eltekintenek ettől a befizetéstől. És mindjárt meg is emelik a limitet. Ezt sajnos csak egyénileg lehet intézni, ezért lakossági a csomag. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rmfsz.blog.hu/api/trackback/id/tr302363342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása