Szerdán (8-án) szóban megállapodtunk a szerződés végleges szövegéről, csütörtökön (9-én) pedig a MAPLÉSZ aláírta a szerződést. Megállapodásunk szerint szeptember 14-étől a TELENOR rendszerében már elérhető a MAPLÉSZ flotta, vagyis keddtől lehet szerződni.
A reptér területén ügyeket intézni a Ferihegy I. terminálon a HUNACCA irodában, a Ferihegy II. terminálon a LESZ által megjelölt irodában, a hangáraknál (UHMB épületek), pedig az RMFSz irodában lehet. A Lurdy házban a GSZSZ irodába (Kozekné, Aranka irodája) kell menni. Mindenki érdeklődjön a szakszervezeti bizalmiaknál, mert különböző időpontokban lehet ezeken a helyeken ügyeket intézni.
A munkáltatók szerinti megoszlás a következő:
Malév Zrt munkavállalói:
- HUNACCA iroda I. terminál
- LESZ által megjelölt iroda II. terminál
- RMFSz iroda UHMB „B”, hangárfolyosó
- Lurdy-ház (Tömpe József GSZSZ, Aranka irodája)
Aeroplex Kft munkavállalói:
· RMFSz iroda UHMB „B”, hangárfolyosó
MALÉV GH Zrt. Munkavállalói
- LESZ által megjelölt iroda II. terminál
MALÉV Air Tours Kft munkavállalói
- Lurdy-ház (Tömpe József GSZSZ, Aranka irodája)
Trenkwalder Kft munkavállalói
- HUNACCA iroda I. terminál
- LESZ által megjelölt iroda II. terminál
- RMFSz iroda UHMB, „B” hangárfolyosó.
- Lurdy-ház (Tömpe József GSZSZ, Aranka irodája)
ABC Kft munkavállalói
- LESZ által megjelölt iroda II. terminál
Airport Security Kft. (csak szakszervezeti tagoknak)
- Lurdy-ház (Tömpe József GSZSZ, Aranka irodája)
Az ügyintézés folyamata:
1. Az ügyek intézését a szakszervezeti irodákban kell kezdeni, ahol egy „MEGBÍZÓI NYILATKOZAT ÉS MEGHATALMAZÁS”-t kell aláírni.
2. Ezt követően Flotta váltás esetén mindenki megkapja a TELENOR-MAPLÉSZ szerződés 3. számú melléklete szerinti lapot/lapokat (ahány előfizetése volt eddig) amivel a munkáltatójához kell menni azért, hogy a munkáltató a vállalati SIM kártya tulajdonjogát átadja a munkavállalónak.
3. Ha a fenti engedélyeket aláírta a munkáltató, akkor ezekkel a papírokkal az előzőekben felkeresett szakszervezeti irodákba kell visszamenni, az új szerződéskötésekhez szükséges engedélyekért (TELENOR-MAPLÉSZ szerződésalapján 1. számú melléklet alapján). Itt hívjuk fel a figyelmet, hogy a MAPLÉSZ által megkötött szerződés alapján az eddigi 4 (1+3) szerződés helyett, 6 (1+5) szerződés megkötésére van lehetőség.
4. A MAPLÉSZ-es engedélyek birtokában a fent felsorolt helyeken, vagy a Lurdy-házban a földszinti TELENOR üzletben (vagy bármely TELENOR üzletben) lehet intézni a flották közötti váltást.
5. Új telefon előfizetés esetén a MAPLÉSZ engedély kiállítása után lehet intézni a papírmunkát a fent felsorolt helyeken.
Senki ne feledje magával vinni a személy igazolványát, még egy fényképes igazolványt (jogosítvány, útlevél) és a lakcímkártyáját.
Nagyon fontos, hogy minden igazolványa érvényes legyen.
Budapest, 2010. szeptember 10.
MAPLÉSZ
Ügyvivő testület
Utolsó kommentek