Adóbevallás

2012.02.24. 15:00

Választmányunk döntése alapján szakszervezetünk vállalja azon tagjaink adóbevallásának elkészíttetését, akik munkáltatói bevallás készítést kértek, de azt később a munkáltató még sem készítette el.

Az adóbevallás elkészítéséhez a következők szükségesek:
- M-30 adatlap a munkáltatótól.
- önkéntes magánnyugdíjpénztári igazolás a befizetésekről.
- bank számla szám vagy lakcím az esetleges vissza igényléshez.
- 2x1%-ot hova szeretné küldeni. (adószám, technikai szám)
- esetlegesen az egészség kártyával vásárolt adóköteles termék papírja.(az egészség pénztár adja ki)
- gyermek kedvezményhez adatok.
           - születési név
           - születési hely, év/hó/nap
           - anyja neve
           - esetleg adóazonosító jel, ha van
           - lakcím
- telefonszám a kapcsolattartáshoz.

A szükséges anyagok leadhatók:
                              Feb. 29-én szerdán az RMFSz irodában 9-11-ig
                              Mar. 02-án pénteken az RMFSZ irodában 9-13-ig
                              Mar. 06-án kedden az MSzSZ irodában 9-13-ig
Az MSzSz irodája az "A" porta melletti barakkban található, használható reptéri belépő hiányában a portán kérhető belépési engedély-el (cetli) is megközelithető.

A leadott anyagokat és az elkészült bevallásokat a leadás helyén lehet majd visszakapni, az időpontot (a feldogozandó mennyiség fügvényében)  szintén közzé tesszük. Ezekben az időpontokban adhatják le az anyagokat azok akik a mostani dátumokon nem tudnak megjelenni.

Megemlékezés......

2012.02.22. 16:04

A mai napon a szakszervezet az Aeroplex vezetésével és a jelenlévő dolgozókkal együtt megemlékezett az 1994.Február.22-én repülőgép tűzesetben elhunyt dolgozókról.

                                               Emléküket örökké őrizzük.

                  

"Élet a MALÉV után"

2012.02.22. 14:06

Alábbi felhívás a Malév csoport belső levelezésén jelent meg. Sajnos nem mindenki látja már, ezért itt is közzé tesszük. Érdemes adni egy esélyt magatoknak.

"Kedves Munkatársaim!

 
A cégünk leállása és felszámolása soha nem látható és nem tervezett helyzetbe hozott minket. Szembe kell néznünk azzal, hogy az életünket új pályára kell állítanunk. Végleg le kell zárnunk egy korszakot és saját magunk és családtagjaink miatt is a jövőről kell gondolkodnunk. Ez egy nagyon nehéz, emberpróbáló, fájdalmas folyamat.
Anyagi forrásaink nincsenek, segítség azonban ebben a nehéz helyzetben is van. 
Több barátom és kollégám ajánlott fel segítséget a Malév munkatársainak, hogy ezt a helyzetet kezelni tudják, és minél előbb megtalálják új helyüket a világban.
Első alkalommal Dara Péter coach, tanácsadó, a DEVISE Hungary ügyvezetője tart egy kb. két órás programot 2012. február 28.-án (a pontos helyszínt és időpontot a jelentkezők függvényében fogjuk meghatározni). Tőle a minket ért sokk feldolgozásához, az első lépések megtételéhez kaphatunk segítséget.
Péter gondolatait a következő linken olvashatjátok:
Ahhoz, hogy felmérjük, mekkora helyiségre (esetleg több alkalomra) van szükségünk, kérünk benneteket, hogy az segitunk@malev.hu címre 2012. február 26.-ig küldjetek egy mailt, „érdekel, ott leszek” szöveggel.
Amennyiben a jelentkezők száma a több alkalmat indokolja, mindenkit értesíteni fogunk a pontos időpontról.
További partnerekkel is folyamatos tárgyalásban vagyunk és a fejleményekről tájékoztatni fogunk Benneteket.
 
Várunk mindenkit:
 
Humánpolitikai Igazgatóság munkatársai
 
UI. Értesítsetek mindenkit a lehetőségről minden elérhető csatornán keresztül!"